.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فعالیت 35 تشکل مردم نهاد در مازندران

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران گفت: این نهاد با هدف انعکاس آسیب ها و نیازمندی های اجتماعی به نهادهای دولتی در استان فعالیت می کنند.
به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، علی رضا جانبازی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری در دومین همایش سازمان های مردم نهاد استان با اشاره به این که ارایه خدمات انسان دوستانه از مهمترین اهداف سازمانهای مردم نهاد است، اظهارداشت: این نهاد با رویکردی خودجوش ، ارزشی و انسان دوستانه با موضوعات متنوع حول اهداف مشترک گرد هم می آیند و ساختار رسمی و داوطلبانه دارند.
جانبازی با بیان این که ۸۰ تشکل مردم نهاد هم به صورت غیر رسمی در شهرستان ها فعال هستند، عنوان نمود: به طور کلی نزدیک به ۱۵۰ سازمان غیر دولتی در حوزه مسایل اجتماعی در مازندران با نهادهای دولتی همکاری می کنند.
وی افزود: در حال حاضر سازمان های مردم نهاد استان در زمینه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی ، بیماریهای خاص، مسایل زیست محیطی و ایجاد زمینه های خوداشتغالی حضور چشمگیر دارند.
جانبازی با ذکر این مهم که مشارکت خیران در فعالیت سازمان های مردم نهاد بسیار اثرگذار خواهد بود، یادآور شد: می بایست با تشکیل جلسات مستمر خیران را به سوی حمایت از این گونه فعالیت ها سوق داد.
وی با اشاره به تدوین اساسنامه سازمان مردم نهاد در وزارت کشور، بیان داشت: این اساسنامه در مرحله نهایی تصویب شدن است و پس از آن نهادهای دولتی باید نسبت به تامین اعتبارات این بخش اهتمام نمایند.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران گفت: سازمان های مردم نهاد حلقه واسطی بین جامعه و نهاد های دولتی و پیام رسان خوبی ها برای اجتماع هستند.
گفتنی ست در حاشیه این همایش نمایشگاهی از تولیدات افراد تحت پوشش سازمان های مردم نهاد استان به منظور نمایش توانمندی های افراد خود سرپرست در اداره امور معیشتی خانواده برگزار شد.
این نمایشگاه با آموزش رایگان، ارایه سرمایه کار و نظارت از سوی سازمان های مردم نهاد و حمایت اداره کل امور اجتماعی استانداری مازندران در ۶۰ غرفه متنوع از محصولات بومی و غیر بومی برگزار گردید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.